Esettanulmányok


A zene nemcsal szól - dolgozik is
A TESCO számára az egységes vásárlói élmény kulcsfontosságú – országszerte közel 150 áruházban, nap mint nap. Közel 15 éve vagyunk megbízható háttérzene-szolgáltatójuk, és ez idő alatt közösen alakítottunk ki egy olyan zenei környezetet, amely nemcsak kellemesebbé teszi a vásárlást, hanem tudatosan támogatja az üzleti célokat is.
Miért jó ez a TESCO-nak?
Egységes zenei arculat minden üzletben, amely erősíti a márkaképet és hozzájárul a pozitív vásárlói hangulathoz.
Rugalmas reklámlehetőség: a zenei adásban célzott hangalapú promóciók is elhangzanak – például akciós termékek, heti ajánlatok, szezonális kampányok –, így a háttérzene közvetlenül támogatja az értékesítést.
Jogtiszta, automatizált rendszer: a zenelejátszás teljesen automatizált, nem igényel beavatkozást, és megfelel minden jogszabálynak, így a TESCO időt és energiát takarít meg.
Folyamatos szakmai támogatás: zenei kurátoraink rendszeresen frissítik a lejátszási listákat, hogy azok mindig illeszkedjenek az aktuális kampányokhoz, időszakhoz vagy akár napszakhoz.
Eredmény:
A TESCO vásárlói egy kellemesebb, gördülékenyebb vásárlási élmény részesei – miközben a háttérben diszkréten, mégis hatékonyan kommunikálhatók az üzlet marketingüzenetei is.

Jobb kedvú dolgozók, nagyobb hatékonyság
Kihívás:
A gyártósori dolgozók körében csökkent a munkahelyi elégedettség, nőtt a fluktuáció, és gyakori panasz volt, hogy a fontos belső üzenetek (pl. céges akciók, biztonsági figyelmeztetések, ösztöndíj lehetőségek) nem jutnak el megfelelően a munkavállalókhoz. A vállalat célja az volt, hogy javítsa a dolgozók közérzetét és hatékonyabbá tegye a belső kommunikációt, mindezt költséghatékony módon.
Megoldás: Háttérzene bevezetése a gyártósoron
Válogatott háttérzene: Műszakonként változó, motiváló zenei válogatás.
- Kívánságműsor: Tovább javítja a hangulatot, hogy minden pénteken a dolgozók kívánságait teljeístjük a "Mercedes Rádióban"
Üzenetek integrálása: Rendszeres kampányok a munkavállalók számára elérhető céges juttatásokról, programokról, karrierlehetőségről.
Eredmények:
Hangulatjavulás: A dolgozók nagy része számolt be pozitívabb munkahelyi légkörről. Kiemelték, hogy a zene "oldja a feszültséget", "könnyebben telik a műszak".
Kommunikációs hatékonyság: A belső üzenetek megértéséről és emlékezetbe véséséről szóló visszajelzések javultak.
Fluktuáció csökkenése: A felmondások száma csökkent a bevezetés előtti időszakhoz képest.



Zene, ami hangulatot ölt
Budapest ikonikus belvárosi luxusszállodája, az Aria Hotel Budapest, nem csupán vizuálisan különleges: minden részletében a zene iránti szenvedélyt tükrözi. A nyitás óta büszkék vagyunk rá, hogy mi biztosítjuk a teljes háttérzenei élményt ebben az ötcsillagos környezetben.
Zenei koncepció – hangulat minden térben
Az Aria Hotel filozófiája szerint a zene szerves része a vendégélménynek. Ennek jegyében alakítottunk ki több mint 15 különálló zenei zónát, amelyek mind saját karakterrel és hangulattal bírnak.
Technikai háttér:
Központilag vezérelt zenei rendszer, amely igazodik a napszakokhoz és a napi ritmushoz
A szálloda személyzete bármikor kézi vezérlést is alkalmazhat, ha egy esemény vagy hangulatváltás ezt indokolja
Rendszeres zenei frissítések és szezonális playlist-váltások
Eredmény:
Az Aria Hotel vendégei gyakran említik a zenei atmoszférát, mint a hotel egyik legkülönlegesebb jellemzőjét. A zene nem hivalkodó, mégis minden pillanatot átsző – pontosan úgy, ahogy azt egy zenére épülő luxusszállodától elvárnánk.
"A zene nálunk nem háttér – hanem élmény. Partnerünk kifinomult érzékkel segített, hogy minden térnek saját hangja legyen."

Hangrendszer a megújult vendégélményhez
A McDonald's magyarországi éttermeinek megújulása során kiemelt figyelmet kapott a hangulat és az akusztikai élmény. A hálózat modern enteriőrjéhez illeszkedve cégünk építette ki az új hangrendszert több mint száz étteremben országszerte.
Az eredmény: letisztult, jól szóló, diszkréten beépített hangtechnika, amely tökéletesen illeszkedik az új dizájnhoz – és persze a vendégekhez is.
A gondosan válogatott zenei tartalom pedig hozzájárul ahhoz a dinamikus, mégis kellemes légkörhöz, amit ma a McDonald's-élmény jelent.
Modern környezet, profi hangzás, friss zene – ez a mai McDonald's.
